ایجاد تدارکات فردا همراه با مایکل



رویال فلورهلند با کمپین «با هم به جلو حرکت می‌کنیم» از داستان‌های شخصی استفاده می‌کند تا نشان دهد چه گام‌هایی را با هم به سوی یک پلتفرم رویال FloraHolland پایدار و مقاوم در برابر آینده برمی‌دارند. این داستان ها حول محور «معامله سازی ساده»، «کسب و کار هوشمند» و در این مورد، «تدارکات سفارشی» می چرخد.

لجستیک کل زنجیره را به هم متصل می کند. به عنوان محور اصلی در این زنجیره، این شرکت فرصت‌هایی را برای سازماندهی لجستیک به روشی هوشمندانه‌تر و مشتری‌محورتر، همراه با سایر ارائه‌دهندگان خدمات لجستیکی و مرتبط با فلوریدا می‌بیند. Royal FloraHolland در حال ایجاد یک شبکه تدارکات است و خدمات لجستیک جامعی را متناسب با نیازها و فرآیندهای شما ارائه می دهد. از هر راهی که محصولات خود را خریداری می کنید، تدارکات بر اساس نیازهای شما تنظیم می شود.

“مهم است که همه ما متوجه شویم که جهان به طور فزاینده ای دیجیتالی می شود” – مایکل، رویال فلورا هلند
متخصص توسعه لجستیک در Royal FloraHolland، Michiel Holtman: “تجارت مستقیم، تجارت روزانه در حال افزایش است. برای ادامه ارائه لجستیک قابل اعتماد و قابل پیش بینی، ما باید بر اساس تحولات (دیجیتال) عمل کنیم. در پشت صحنه، ما در حال همکاری با خریداران و تولیدکنندگان برای بهینه سازی فرآیند لجستیک.”

میشل ادامه می دهد: “من آینده بخش گل و گیاه را مثبت می بینم.” من فکر می‌کنم با ایجاد لجستیک جدید و ورود فلوریدا گام‌های درستی برمی‌داریم.» آیا نمی دانید که این کار چه مزایایی برای شما به عنوان یک عضو، پرورش دهنده و/یا خریدار خواهد داشت؟ داستان مایکل را ببینید:

برای اطلاعات بیشتر:
رویال فلورهلند
www.royalfloraholland.com

تاریخ انتشار:

منبع