“اتوماسیون کلید در دست در انبار و گلخانه آماده برای تقویت با Berkvens در هیئت مدیره”

در سال 2020، Berkvens Greenhouse Mobility توسط Taks Handling Systems خریداری شد. Arie Meeuwissen، مدیر عامل شرکت اخیر، معتقد است اکنون زمان آن رسیده است که یک یا دو چیز در مورد آن به ما بگوید. ما می‌خواستیم با تاکس هندلینگ سیستم‌ها، هم در انبار و هم در اتوماسیون گلخانه، کلید در دست کار کنیم. سپس می‌توانید دو کار را انجام دهید: یا خودتان همه آن را توسعه دهید یا یک شرکت بخرید.» بنابراین در نهایت تصمیم گرفتند گزینه دوم را انتخاب کنند.

ماشین آلات مدولار و جهش تولید
آری توضیح می دهد که با این تصاحب، چالش هایی نیز به وجود آمد. “یک چالش بزرگ این بود: چگونه می توانم ماشین های مدولار را در سریع ترین زمان ممکن بسازم که می توانند برای همه بازارها نیز مناسب باشند؟ و اکنون چالش بزرگ این است که جهش تولید در راه است. اکنون باید مردم را دور هم جمع کنیم تا شروع به ساختن همه چیز کنیم. ما همچنین در تاکس هندلینگ سیستمز این را تجربه کرد. زمانی که من آن شرکت را تحویل گرفتم، گردش مالی 4 میلیون بود و اکنون، هشت سال بعد، 40 میلیون – ده برابر بیشتر است. و در سال های آینده، این میزان فقط رشد خواهد کرد.”

با نگاه به آینده
آینده برای Taks Handling Systems و Berkvens چگونه است؟ “امیدوارم پس از آن بتوانیم پروژه های کلید در دست زیبایی را که در آنها همه چیز ادغام شده است، اما در سطحی بسیار بالاتر، با تمام تحقیق و توسعه کنار بگذاریم. به عنوان مثال، همکاری ما با Octiva را در نظر بگیرید، که هر دو ما را قادر ساخت تا محدوده محصولات خود را به طور قابل توجهی گسترش دهیم. و یک قدم دیگر در بازار بالاتر بردارید.”

برای اطلاعات بیشتر:
تحرک گلخانه ای Berkvens
Florapark 34, 5721 VH
آستن، هلند
تلفن: +31 (0) 493 670087
[email protected]
www.berkvensgm.nl



منبع

آری فهرست خود را با راه حل های کامل فلفل ارائه شده توسط تاکس هندلینگ سیستم، سیستم های ظروف خیار و روبات های اسپری ادامه می دهد. در واقع، ما همه چیزهایی را که برای راه اندازی یک گلخانه نیاز دارید، داریم – همه چیزهایی که برای مراقبت از محصول، برداشت، پردازش و بسته بندی نیاز دارید.»

تحقیق و توسعه ای که آری به آن اشاره می کند عمدتاً بر صرفه جویی در نیروی کار متمرکز است. این شعار در سال های آینده خواهد بود. “در پنج سال آینده، شما حتی ماشین‌های بیشتری خواهید داشت و دست‌های کمتری در کار خواهید داشت. و پروژه‌ها بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند، که برای ما نیز یک چالش است. چگونه می‌توانید تمام آن پروژه‌های بزرگ را بدون ترک در کارخانه به هم متصل کنید. این چالش بزرگ است، نه تنها برای ما، بلکه برای سازندگان گلخانه که به طور فزاینده ای با پروژه های بزرگ روبرو هستند.”

بین المللی
یکی دیگر از سودهای بادآورده تاکس هندلینگ سیستمز، تمرکز این شرکت در سطح بین المللی است. او می‌گوید: «اگر در هلند شیفتی وجود داشت، می‌توانستیم به عنوان مثال به استرالیا یا ژاپن برویم. با این حال، آری همچنین شاهد تحولات کمتر خوشایند در خارج از مرزهای کشور است – به عنوان مثال در آمریکای شمالی، جایی که سرمایه گذاران در حال حاضر کمی دورتر هستند.

پکیج کامل
ادغام Berkvens با Buitendijk-Slaman، که توسط Taks Handling Systems نیز خریداری شد، به ارائه این بسته کامل کمک کرده است. هر دو شرکت با نام Berkvens Greenhouse Mobility ادامه می‌دهند. در Buitendijk، ما «ویژه‌ها» و همچنین خدمات زیادی را می‌سازیم، و در اینجا در Berkvens، ما بیشتر بسته‌های جدید را می‌سازیم.»

محدوده کلید در دست
پس از آن تبدیل و نوآوری های زیاد، مجموعه کامل سیستم های هندلینگ تاکس برای پروژه های اتوماسیون گلخانه و کلید در دست در دسترس است. ما واگن‌های لوله‌ای راه‌آهن، واگن‌های برداشت، واگن‌های مراقبت از محصول، AGV داریم، اما به عنوان مثال، کندوهای زنبور عسل را نیز در اینجا می‌سازیم. این کندوها به طور خودکار در شب بسته می‌شوند تا از پرواز زنبورها در شب در گلخانه‌های روشن جلوگیری کنند. می تواند شروع به سمپاشی کند و صبح، زنبورها دوباره اجازه خروج پیدا می کنند.”


چرخ دستی های قیچی معروف نیز برای استفاده شخصی مفید هستند.

مجموعه تاکس Handling Systems مستقیماً توسط این شرکت فروخته می شود. علاوه بر این، مجموعه Berkvens از طریق نمایندگی ها در دسترس است. ما اکنون در حال گسترش این شبکه فروشندگان برای Berkvens در سطح جهانی هستیم. ما متوجه سوالات بسیاری از کشورها در مورد فرصت های نمایندگی هستیم.”

پس از تصاحب Berkvens، که فقط یک سال قبل به محل جدیدی که Arie به ما نشان می دهد نقل مکان کرده بود، کل کارخانه تبدیل شد. “ما فرآیندهای داخلی را برای تولید ناب انجام دادیم. علاوه بر این، باید اطمینان حاصل می‌کردیم که می‌توانیم همه 26 کشور خود را با سیستم تامین کنیم، در حالی که در دوره Berkvens، تنها چهار کشور از این کارخانه تامین می‌شدند. بالاخره هر کشوری شماتیک های الکتریکی خود، اندازه ریل لوله، و غیره.”


Greenlift 3000: واگن برقی قیچی هیدرولیک مجهز به دو چرخ مرکزی و دو چرخ گردان.


آری میوویسن.


Berkvens Greenhouse Mobility با کامیون گل رز خود به باغبانی زینتی حمله می کند.

سرپا ماندن در یک بازار سخت
وقتی صحبت از ساخت گلخانه جدید می شود، در سال های اخیر همه چیز شلوغ ترین نبوده است. آری می‌گوید، با این وجود، آنها توانسته‌اند در سیستم‌های تاکس هندلینگ به خوبی خود را حفظ کنند، عمدتاً به لطف سفارش‌های تبدیل. “به عنوان مثال، تبدیل گلخانه ای از گوجه فرنگی به خیار. و علاوه بر این، هجده ماه پیش، ما یک خط برداشت کاملاً اتوماتیک برای توت فرنگی، کامل با یخچال و تمام تزئینات ایجاد کردیم.”