آن بنیاد احساس گل شبکه پشتیبانی خود را گسترش می دهد

«بنیاد آن گل احساس گل» اضافه شدن حامیان جدید و تداوم فداکاری همکاران فعلی را اعلام می کند.

حامیان جدید عبارتند از Fresca Farms، Syngenta، Smithers Oasis، Cleveland Plant and Flower Company و صندوق بازاریابی گل.

کلی میس، مدیر بازاریابی در Smithers Oasis، اشتیاق خود را به اشتراک می‌گذارد: “Smithers-Oasis از شریک شدن با That Flower Feeling هیجان زده است و محصولات گلدار ممتاز را برای افزایش زیبایی و طول عمر چیدمان ارائه می‌دهد. بیایید با هم “آن احساس گل” را بالا ببریم!>

Albin Hagstrom & Son، Armellini Logistics، Chrysal، Continental Floral Greens، Dummen Orange، Pennies by Plaza Flowers، و Wafex AU حمایت خود را تجدید کردند.

دیوید آرملینی، عضو هیئت مشاوران احساس گل و حامی جدید، اظهار داشت: “صنعت گل سنت دیرینه ای در غنی سازی زندگی و پرورش احساسات مثبت دارد. آرملینی لجستیک مفتخر است که با That Flower Feelings، سازمانی که اختصاص داده شده است، شریک است. به بازاریابی استراتژیک در صنعت، ما معتقدیم که تلاش‌های آنها می‌تواند توانایی جمعی ما را برای به اشتراک گذاشتن قدرت عاطفی با مخاطبان وسیع‌تری افزایش دهد، ما می‌توانیم تأثیر مثبت صنعت خود را تقویت کنیم.

در حالی که سارا کیفر، مدیر بازاریابی Continental Floral Greens اظهار داشت: “در Continental Floral Greens، ما با افتخار از این احساس گل حمایت می کنیم، زیرا ما به شادی ساده و در عین حال عمیقی که گل ها و سبزی های تازه به زندگی روزمره می آورند اعتقاد داریم. با ترویج استفاده منظم از تازه ها. گل‌ها و سبزی‌ها، این ابتکار به ادغام زیبایی و مثبت بودن آنها در روال‌های روزمره کمک می‌کند و هر روز را کمی روشن‌تر می‌کند.

لیست کاملی از مشارکت کنندگان در آن احساس گل را می توانید در وب سایت https://thatflowerfeeling.org/campaign-donors/ پیدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
ونسا لیت
آن احساس گل
[email protected]
www.thatflowerfeeling.org

منبع