آماده سازی برای روزهای هلندی لیلی 2024 به خوبی در حال انجام است



روز هلندی لیلی، رویداد سالانه باز برای صنعت نیلوفر هلندی، بین 4 تا 7 ژوئن 2024 در 13 شرکت لیلی در سراسر شمال غربی هلند برگزار می شود و بخش متقاطع صنعت زنبق هلندی و ذینفعان نهادی را گرد هم می آورد. به ارمغان آوردن رنگین کمانی از رنگ ها و انبوهی از اشکال و اندازه ها، انواع نیلوفرهای آزموده شده همراه با بسیاری از ورودی های جدید بازار است.

اکنون در دوازدهمین سال خود، هلندی لیلی دیز بهترین پرورش دهندگان، تامین کنندگان و پرورش دهندگان سوسن هلندی را به نمایش می گذارد و فرصتی را برای کشف نیلوفرهایی که مشتریان دوست دارند ارائه می دهد.

مطابق با سنت، تاریخ روزهای هلندی لیلی کم و بیش با FlowerTrials، روزهای باز سالانه برای بخش بستر و گیاهان باغی همزمان است. دومی چهار روز بعد است، بنابراین بازدیدکنندگانی که از خارج از کشور سفر می کنند می توانند به راحتی بازدید از هر دو رویداد را ترکیب کنند.

کارخانه صادرکننده لامپ Zabo Plant که امسال 40 سالگی خود را جشن می گیرد، میزبان افتتاحیه رسمی این رویداد در 4 ژوئن خواهد بود.

از بازدیدکنندگان روزهای باز دعوت می شود تا رای خود را برای زنبق مورد علاقه خود در تمام دوران به صندوق بیندازند. سال گذشته، «دیانتای» دوگل شرقی توسط Vletter & Den Haan در صدر لیگ هلندی لیلی قرار گرفت، رتبه‌بندی سالانه 50 گونه برتر سوسن در جهان.

شرکت کنندگان در روزهای هلندی لیلی 2023 عبارتند از P. Aker، Boot Flowerbulbs، Van den Bos Flowerbulbs، Bot Flowerbulbs، De Jong Lilies، Lily Company، Onings Holland Flowerbulbs، C. Steenvoorden، Gebr. Vletter & Den Haan، VWS Flowerbulbs، World Breeding، Zabo Plant و Royal Van Zanten Flowerbulbs.

برای اطلاعات بیشتر:
روزهای هلندی لیلی
www.dutchlilydays.nl

تاریخ انتشار:

منبع